Размер:
A A A
Цвет: C C
Изображения Вкл. Выкл.
Обычная версия сайта

Murojaat yuborish

O‘z arizalaringizni Bank Boshqaruvi Raisi nomiga onlayn tarzda yuboring. Sizning barcha arizalaringiz ko‘rib chiqiladi. Siz ariza holatini to‘g‘ridan-to‘g‘ri saytda tekshirishingiz mumkin.
Menyu

AT «Aloqabank» Boshqaruvi Raisining virtual qabulxonasi

Sizda AT «Aloqabank» tizimida hal etilmagan masalalar/muammolar, ariza, yoki takliflar bormi?
AT «Aloqabank» Boshqaruvi Raisiga murojaat qilishingiz mumkin.
(+998 71) 230-44-44
Savol, shikoyat va takliflaringizni AT«Aloqabank» Boshqaruvi Raisining nomiga (+998 71) 230-44-44 telefon raqami orqali bog‘lanib, bildirishingiz mumkin.

Murojaatni yuboring

Select date in calendar

* Toʻldirish majburiy boʻlgan katakchalar

Murojaatni tekshirish

Murojaat maqomini tekshirib koʻring
Ariza ro‘yxat raqamini kiriting va «Tekshirish» tugmasini bosing.

Ommaviy oferta


Hurmatli foydalanuvchi!

Sizga AT «Aloqabank» Boshqaruvi Raisiga bevosita elektron tarzda murojaatlarni yuborish imkoniyati taqdim etilmoqda. Shu bilan birga, Sizning yuborayotgan murojaatingiz rasmiy maqomga ega ekanligini ham eslatib qoʻymoqchimiz.


Shu sababli, Sizdan quyidagilarni unutmasligingizni soʻraymiz:

  1. Jismoniy shaxs sifatida murojaat yoʻllasangiz familiyangiz (ismingiz, otangizning ismi), yashash joyingiz toʻgʻrisidagi maʻlumotlar koʻrsatilgan va murojaatingiz mohiyati bayon etilgan boʻlishi shart. Yuridik shaxs sifatida murojaat yoʻllasangiz yuridik shaxsning toʻliq nomi, uning joylashgan joyi (pochta manzili) toʻgʻrisidagi ma’lumotlar koʻrsatilgan va murojaatning mohiyati bayon etilishi talab etiladi.

  2. Alohida e’tibor bering! Tuhmat, haqorat soʻzlar ishlatilgan va yolgʻon xabar beruvchi murojaatlarni taqdim etish mumkin emas.

  3. Shuningdek, quyidagi holatlarda murojaatlaringiz rad etilishi mumkinligini eslatib oʻtmoqchimiz:

    • odobsizlik mazmunidagi murojaatlar (uyatsiz yoxud haqoratli iboralar, tahdidlar, mantiq va ma’nosi boʻlmagan takliflar va shunga oʻxshash murojaatlar);
    • murojaat matnida tushunarsiz qisqartirishlar yoki reklama materiallari mavjud boʻlgan, tarkibida aniq arizalar, shikoyatlar yoki takliflar boʻlmagan murojaatlar;
    • tijorat takliflarini, turli tadbirlar, seminarlarga taklifnomalarni, bank faoliyati bilan bogʻliq boʻlmagan boshqa har qanday axborotni joʻnatish. Bu kabi axborotni siz elektron pochtaga joʻnatishingiz mumkin.

  4. Shuningdek, foydalanuvchining bir necha bor bitta masala boʻyicha javob berilgan murojaatini qayta yuborilganda agar unda yangi vajlar yoki holatlar keltirilmagan boʻlsa, koʻrib chiqilmaydi.

Mazkur shartlarning barchasi Oʻzbekiston Respublikasining amaldagi qonunchiligidan kelib chiqqan holda belgilangan.

Dashbord
Barcha muhim to‘lovlar va oʻtkazmalar bir joyda
Mavjud Google Play Yuklang App Store
«Zoomrad» mobil ilovasi
Barcha bank xizmatlaridan tez foydalnish uchun smartfoningiz bilan QR-kodni skaner qiling
Keshbek
Toʻlovlar va xatto pul oʻtkazmalari uchun qulay keshbek
Mavjud Google Play Yuklang App Store
«Zoomrad» mobil ilovasi
Barcha bank xizmatlaridan tez foydalnish uchun smartfoningiz bilan QR-kodni skaner qiling
Omonatlar
Onlayn omonatlarni oching
va jamgʻarmalaringizni koʻpaytiring
Mavjud Google Play Yuklang App Store
«Zoomrad» mobil ilovasi
Barcha bank xizmatlaridan tez foydalnish uchun smartfoningiz bilan QR-kodni skaner qiling
Korrupsiyaga qarshi kurashish
Asosiy Xarita bo‘yicha
Biz bilan bog’lanish
Kontakt-markazi 24/7
Ishonch telefoni
Ish tartibi: dushanba-juma 09:00-18:00
Komplayens xizmati telefoni
Sayt menyusi
Belgilangan matnni tinglash uchun quyidagi tugmani bosing Powered by X