Vakansiyalar
AТ «Aloqabank» Kadrlar siyosati - xodimlarni boshqarishning uzoq muddatli strategiyasi bo’lib, uning asosiy maqsadi – tizimni malakali va zarur yo’nalishga ixtisoslashgan mutaxassislar bilan ta’minlash, mas’uliyatli, sadoqatli, malakali xodimlarni tarbiyalash, ularning faoliyatiga ko’mak beruvchi tashkiliy, ijtimoiy-iqtisodiy, ma’naviy shart-sharoitlarni yaratishdir.
Nomzodlarga qo’yilgan umumiy talablar:
- Multifunksional sharoitda ishlay olish;
- Ma’suliyatlilik;
- O’zbek va rus tillarini mukammal ravishda bilishi;
- Chet tilini bilishi;
- Mijozlar bilan ishlay olishi;
- Kompyuter savodxonligi;
- Bank sohasida ishlash tajribasi.
Ish sharoitlari:
- Sakkiz soatlik ish grafigi, 9:00 dan 18:00 gacha;
- Tushkik 13:00 dan 14:00 gacha;
- Ish beruvchi hududida;
- To’lanadigan mehnat ta’tili;
- Karyeraviy o’sish.
Mavjud bo'sh ish o’rinlari
Vakansiya (bo’sh ish o’rin) |
Hudud |
Joylashtirish davri |
Yuristkonsult |
Toshkent |
01.10.-01.11.2018 |
Xodimlar bilan ishlash bo’yicha mutaxassis |
Toshkent |
01.10.-01.11.2018 |
Axborot texnologiyalari bo’yicha mutaxassis |
Toshkent |
01.10.-01.11.2018 |
Kredit bo’limi mutaxassisi |
Andijon |
01.10.-01.11.2018 |
Hisob-amaliyoti bo’limi 1-toifali mutaxassisi |
Buxoro |
01.10.-01.11.2018 |
Rezyumelarni personal@aloqabank.uz elektron pochtasiga yuborishingiz mumkin.
Mavjud vakansiyalar bilan Yagona davlat interaktiv xizmatlar portalida tanishishingiz mumkin.
Sayt materiallaridan to`liq yoki qisman foydalanilganda veb-sayt www.aloqabank.uz manzili ko`rsatilishi shart.