Vakansiyalar

AТ «Aloqabank» Kadrlar siyosati - xodimlarni boshqarishning uzoq muddatli strategiyasi bo’lib, uning asosiy maqsadi – tizimni malakali va zarur yo’nalishga ixtisoslashgan mutaxassislar bilan ta’minlash, mas’uliyatli, sadoqatli, malakali xodimlarni tarbiyalash, ularning faoliyatiga ko’mak beruvchi tashkiliy, ijtimoiy-iqtisodiy, ma’naviy shart-sharoitlarni yaratishdir.

Nomzodlarga qo’yilgan umumiy  talablar:

  • Multifunksional sharoitda ishlay olish;
  • Ma’suliyatlilik;
  • O’zbek va rus tillarini mukammal ravishda bilishi;
  • Chet tilini bilishi;
  • Mijozlar bilan ishlay olishi;
  • Kompyuter savodxonligi;
  • Bank sohasida ishlash tajribasi.

Ish sharoitlari:

  • Sakkiz soatlik ish grafigi, 9:00 dan 18:00 gacha;
  • Tushkik 13:00 dan 14:00 gacha;
  • Ish beruvchi hududida;
  • To’lanadigan mehnat ta’tili;
  • Karyeraviy o’sish.

Mavjud bo'sh ish o’rinlari

Vakansiya (bo’sh ish o’rin)

Hudud

Joylashtirish davri

Yuristkonsult

Toshkent

01.10.-01.11.2018

Xodimlar bilan ishlash bo’yicha mutaxassis

Toshkent

01.10.-01.11.2018

Axborot texnologiyalari bo’yicha mutaxassis

Toshkent

01.10.-01.11.2018

Kredit bo’limi mutaxassisi

Andijon

01.10.-01.11.2018

Hisob-amaliyoti bo’limi 1-toifali mutaxassisi

Buxoro

01.10.-01.11.2018

Rezyumelarni personal@aloqabank.uz elektron pochtasiga yuborishingiz mumkin.

Mavjud vakansiyalar bilan Yagona davlat interaktiv xizmatlar portalida tanishishingiz mumkin.

Sayt materiallaridan to`liq yoki qisman foydalanilganda veb-sayt www.aloqabank.uz manzili ko`rsatilishi shart.